7 augustus 2011

NYC en dan....... naar huis :-(

Zaterdag, 16 juli 2011

Tja, het is nu toch echt zover, de laatste dag in de USA. 's Morgens nog even rondgewandeld in Manhattan en rond 13.00 uur hebben we de auto op laten halen. Op weg naar het vliegveld om daar vast in te checken en de koffers af te geven. Daarna zijn we weer naar Jersey Gardens  gegaan. Die ligt namelijk op 5 minuten van het vliegveld Newark, waar we van gaan vliegen.Daar zit ook de bioscoop voor de nieuwste Harry Potter film die we ook nog gaan kijken. Voor de laatste keer rondgewandeld, maar niets meer gekocht want de koffers zijn al ingecheckt. Iedereen heeft zelf nog voor iets te eten gekozen in het restaurant gedeelte van de mall en toen naar Harry Potter. Nou dat was een leuke film, helaas de allerlaatste. Tja toen was er geen ontkomen meer aan, naar het vliegveld! Eerst de auto inleveren en toen wachten tot het tijd was om te vertrekken. We hadden mooie plekken gekregen. We hadden Economy plus.

Dat betekent dat we stoelen hadden die verder naar achter konden en waarbij je voeten ook omhoog gaan. Nou ik heb heerlijk geslapen! De terugreis ging dan ook erg snel en voordat we het wisten waren we geland op Heathrow. Daar nog even wachten op de vlucht naar Amsterdam, die was zo voorbij. Koffers ophalen en dan afwachten of we opgehaald zouden worden door het taxibusje. Nou het kon niet beter want die kwam ook net aanrijden, kwam goed uit want het begon te regenen (zucht). Helaas, helaas, weer een ontzettend leuke vakantie voorbij! Maar weer snel gaan sparen voor de volgende vakantie.

Vrijdag, 15 juli 2011

Ontbeten bij McDonalds (die zit aan de overkant van het hotel). Daarna zijn we even opgedeeld. Jesse zijn reistas heeft het begeven, dus gingen wij met zijn vieren naar Macys om voor een nieuwe reistas te kijken. Nan en Flip gingen ook winkelen.

Tegen de middag zijn we met zijn zessen naar de haven gegaan om daar een rondvaart te maken met Circle Line. Ook nog rondgewandeld op de pier daar en toen op de boot langs de bekende plekken van Manhattan en natuurlijk Miss Liberty.

Na de rondvaart hebben we Amy nog even ontmoet,

zij en Jesse gingen nog samen weg en wij moesten onderweg naar het Mets Stadium. Onderweg naar de juiste metrolijn, kwam Marcel er achter dat de kaartjes nog in zijn tas in het hotel zaten. Dus wij vast naar de Mets en Marcel nog snel naar het hotel. Uiteindelijk kwam hij met de kaartjes aan en konden we naar binnen. Helaas, helaas, de Mets hebben (weer) verloren. Echt elke baseballwedstrijd die wij 'live' zien, verliest de thuisspelende ploeg!

Marcel heeft nog wel een t-shirt gevangen dus daar was Marc erg blij mee. Na afloop van de wedstrijd was er nog een mooie vuurwerkshow en daarna hup iedereen de metro weer in.

Donderdag, 14 juli 2011

Het bbq restaurant van Uncle Mike was een succes ha,ha. We kwamen er iets over achten aan en gingen vrolijk naar binnen. Daar werden we niet bepaald hartelijk ontvangen. Het bleek dat ze al gesloten waren, maar goed ze wilden ons dan nog wel helpen..... Marcel kwam vrolijk met de Groupon coupons aan, maar daar werd uncle Mike niet blij van. We mochten 1 coupon inleveren en dat was het. Omdat uncle Mike een grote brede man was, vonden we het verstandig om maar niet in discussie met hem te gaan :-) Uiteindelijk hadden we onze keuze gemaakt, niet alles was maar aanwezig dus helaas geen maiskolf. Buiten hebben we het onder veel gelach smakelijk opgegeten.

De volgende ochtend (vandaag dus) stapten we na een ontbijtje de auto in, om aan de rit naar New York te beginnen, het eind begint nu echt in zicht te komen. Na een tussenstop bij de Outletmall Woodburry gingen we onderweg naar The New Yorker (ons laatste hotel) midden in Manhattan aan de 8th Avenue. Na een behoorlijke tijd in de file te hebben gestaan voor de Lincolntunnel, kwamen we aan bij het hotel. Alleen doordat het zo ontzettend druk was en we niet op tijd met de auto op konden schuiven, reden we zo het hotel voorbij! Marcel en ik dus bij het volgende stoplicht uitgestapt om vast in te checken en Flip, Nan en Marc gingen proberen te keren. Nou dat valt niet mee hoor in Manhattan. Uiteindelijk is het ze gelukt en kon de auto voor het hotel neergezet worden en daar werd de auto door een bedrijf opgehaald om elders in New York geparkeerd te worden. Helaas was e.e.a. met onze kamer niet goed doorgekomen, dus hebben we een behoorlijke tijd in de lobby rondgehangen. Dat was mede jammer omdat we eigenlijk 's avonds met Amy en Jesse sushi zouden gaan eten. Helaas werd het zo laat dat we dat niet meer gingen redden. Dus hebben wij met zijn vijven bij TGIF gegeten. Het hotel is mooi, maar ontzettend groot (en hoog). Later op de avond kwam ons verloren kind ook weer terug. Yes we zijn weer met zijn zessen :-)

1 opmerking:

Hendrik Friedheim zei

Thank you, I've recently been looking for information approximately this subject for a while and yours is the greatest I have came upon so far. However, what concerning the conclusion? Are you sure concerning the supply? aol.com mail login sign